Кошик
145 відгуків
KOTARCO - магазин постільних приналежностей
+380 (97) 574-43-45відділ продажу
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Наша компанія завжди старається забезпечити максимальний комфорт і задоволення клієнтів. Ми розуміємо, що іноді виникають ситуації, коли вам необхідно здійснити повернення або обмін товару. Тому ми пропонуємо різні правила для повернення та обміну товарів належної та неналежної якості, щоб забезпечити вам найкращі умови. Повернення та обмін товарів належної якості: 1. Згідно зі статтею 9 Закону України "Про захист прав споживачів", ви маєте можливість обміняти товар на аналогічний, якщо він не задовольняє вашим вимогам. Термін повернення або обміну товару належної якості становить 14 днів з дня підтвердження замовлення. 2. Для успішного повернення або обміну товару, будь ласка, повідомте нас протягом 24 годин з моменту отримання. Звертатися можна за телефоном +380 (97) 574-43-45 або електронною поштою kotarco.sd@gmail.com. 3. Ви можете повернути товар, якщо він не має пошкоджень, знаходиться у належній упаковці та повністю комплектується всіма ярликами. Вартість повернення товару належної якості несете ви самостійно, відправивши його Новою Поштою за ваш рахунок. 4. Умови повернення коштів будуть обговорені з вами особисто. Ми пропонуємо можливість переказу на банківську карту або повернення через післяплату "Нова Пошта". Повернення та обмін товарів неналежної якості: 1. Згідно зі статтею 9 Закону України "Про захист прав споживачів", ви маєте право повернунути або обміняти товар неналежної якості на аналогічний. 2. Для успішного повернення або обміну товару, будь ласка, повідомте нас протягом 24 годин з моменту отримання. Звертатися можна за телефоном +380 (97) 574-43-45 або електронною поштою kotarco.sd@gmail.com. 3. У випадку повернення товару неналежної якості, ми пропонуємо вам можливість зробити обмін з 10% знижкою. Повернути товар потрібно в тому самому стані, в якому ви його отримали, в оригінальній упаковці та з усіма ярликами. Вартість повернення товару неналежної якості покриваємо ми, а ви можете відправити його Новою Поштою за наш рахунок. 4. Умови повернення коштів або обміну товару будуть обговорені з вами особисто. Ми пропонуємо можливість переказу на банківську карту або повернення через післяплату "Нова Пошта". Ми щиро дякуємо вам за те, що обрали нашу компанію. Ваша довіра та задоволення - наш головний пріоритет. Ми завжди готові надати вам якісне обслуговування та допомогу у вирішенні будь-яких питань, пов'язаних з поверненням та обміном товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner